Hv71 - Linköping final 4

Kollar jag på just nu :) 3:e perioder börjar nu snart. HV har ledningen med 3-1 :) Och det känns väl alltid bra.
Hoppas dom håller det.
Lutar åt en promnad efter hockeyn men det regnar jsut nu så, slutar det regna blir det i morgon i stället :)
Träningen gick sådär. Har inte tränat på 1½ vecka så det kändes lite tafatt :) Kände en liten skillnad att spela faktiskt. :)
Ser fram emot klassresan om 1½ vecka :) Det ska bli sjukt kul. Längtar asmycket :) Vi kommer ha så sjukt kul hoppas jag :) Festa lite och umgås :) Riktigt kul kommer vi ha :) Bara hoppas på det bästa med vädret :)

4-1 :)


Kom överrens med Sandra att vi skulle hitta på något i morgon men jag då, hade helt glömt bort att det är den här veckan Anton är hemma och vi har sagt jättelänge att vi skulle hitta på något i morgon. Och jag får inte tag i Sandra heller. Hoppas bara hon kommer in på msn snart. :) Vi får ta det en annan dag. Så får det bli.

Ska snart bada lite :) Härligt det. :)

JUst det. Fick tag i Coop i sommar blir det Coop Bygg för mig :) Där kan ni träffa mig under hela sommaren mellan 9-21 varje dag :) Jag berättar när jag är ledig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0