Hockey var det som sagt

Sitter här ensam och kikar på hockey. Känns lite trökigt att bli glad över målen helt själv. Men det sånt man får ta. Har precis ätit min middag. :) Grönsaksbuljong. Skiiitgott var det smakade som soppa och man skulle koka 5 dl vatten och blanda med 3 tsk grönsakspulver, och det var så jäkla gott och jag blev så jäkla mätt. Så nu har man något att se fram emot på dagarna. Middagen. Min frukost består av 2 dl plommonjuice med 2 dl vatten och det smakar skit. Kan spy bara jag tänker på det. Och 3 dl hett vatten med nått jävla havrete som också smakar skit.


Min lunch är 1 dl grönsaksmix som luktar svett och skit blandat med 1 dl blandad frukjuice och 2 dl vatten. Smakar sådär. Men det går i. Och middagen är buljongen som är så god.


Jag ska snart bada lite sen invänta mathias som har eftermiddag idag. Slutar halv tio och är hemma runt halv 11 kanske.


Satt i skolan på lunchen idag med klassisarna och jag satt där och drack mitt vatten. Maten i skolan var potatismos, köttbullar och lingonsylt och jag tänkte för mig själv. MEEN GU VA GOTT. Var så jävla sugen på det.

Men saken är den att jag gillar ju inte ens köttbullar, eller lingonsylt. HAha det var lite komiskt.


I morse är jag "åt" min frukost åt Mathias 2 hårdmackor med ost, faaaan va gott var min tanke... PÅ HÅRDMACKOR MED OST.

Det är roligt på hur mycket man uppskattar maten som man egentligen äter varje dag. Och mat man inte ens gillar.


Det ser inte skitljust ut för hv just nu men det är ju bara första finalen utav 7. Men dom har haft lite chanser och det är slutet på andra snart. Så dom har ju en heel period att komma ikapp. Det ska nog gå bra!


Fick min deklaration idag och hur mycket jag ska få tillbaka på skatten! TAAACK....

Shit vad jag blev glad när jag öppnade papperna. Fan va härligt. För dom pengarna vet jag inte vad det blir. Kanske en utomlandsresa??? :)

Sugen å hänka? :P


Iallafall så kanske man ska ta sig ett bad, eller ska man vänta tills hockeyn är slut. Jag vet inte. Skulle vara härligt att ligga och njuta.


Det var nog allt.



TACK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0