April 2

I dag är det 70 dagar tillstudenten ;) det känns bra. Stannade hemma från skolan idag, hade en otrolig migrän i morse, sov några timmar och sen var den borta. Sen kom Mathias bror och hälsade på :) Sen vid 14 tiden åkte vi till Valbo och köpte ett nytt soffbord, databord, lampa till hallen och sovrummet, en betjänt som man hänger kläder på också en spegel till hallen. Nu är hallen klar ska bara inhandla en byrå som vi kan ha :)

Den 15 när jag får lön ska vi köpa en byrå till sovrummet så blir det klart. :) en tavla skulle vi ha haft över sängen också, en fin rund tavla har jag sett på Ikea, har sett på den ett tag men jag har inte fått mig själv att köpa den. Men den skulle passa mycket bra!

Skola i morgon och sen kanske jag ska åka in till Gävle vid 12 tiden, möta denise och kanske en tripp på stan. :) Efter det blir det träning i Björksätra :) Tävling i helgen :) Ser fram emot det mycket! :) Ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0