6 december

Nu har dagen nästan gått. Körde med körskolan i morse, det gick bra. Jag har vart i skolan. fick inte så mycket gjort men ändå :) Sen har jag städat på rummet och så :) Sen var jag och mamma ute och körde en stund :) Det är alltid kul :) Ska håll i nu tänkte jag mig :)

Tungan läker som det ska och det blir bara bättre och bättre :) I morgon är det dags för praktik igen :) Var ett tag sen jag var där nu men jag har ju varit sjuk och så :) Menmen! Jobb i helgen, härligt med pengar som jag får i Januari :) dom tänkte jag lägga undan å ha till bättre saker :)

Snart är studenten här också. tacktack :) Åh va härligt det kommer att bli!

Tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0